Bestellen2024-01-08T09:12:07+01:00

Bestellen

Vaak gestelde vragen

Gratis verzending2024-01-16T20:49:43+01:00

Vanaf welk bedrag wordt de bestelling gratis verzonden?

In Nederland vanaf €75

Naar België en Duitsland vanaf €125

Naar Luxemburg €150

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?2020-04-17T20:37:58+02:00

Je bestelling wordt door ons per e-mail bevestigd. Let ook op je spam-box; soms komen onze emails daar terecht.

Hoe kan ik een artikel bestellen?

  • Je zoekt een artikel uit en kiest vervolgens de gewenste maat, kleur en het aantal.
  • Vervolgens leg je het artikel met een muisklik in de winkelmand.
  • Als je klaar bent met winkelen, klik je op de winkelmand rechts bovenin het scherm. Vervolgens krijg je een overzicht te zien van de bestelling, waarin je de artikelen desgewenst nog kunt wijzigen.
  • Bestellen uit België, Duitsland, of Luxemburg kan, maar hiervoor gelden andere verzendkosten.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

De bestelling wordt door ons per e-mail bevestigd. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen, check dan de spambox.

Wanneer kan ik mijn artikel(en) verwachten?

  • Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden, daarin staat ook een trackingnummer waarmee je de status van de verzending kunt controleren.
  • Als je je als klant registreert, vind je in jouw account ook de orderstatus.
  • Wij verzenden bestellingen binnen 1 of 2 werkdagen, afhankelijk van het tijdstip van bestellen.
  • Bij bestellingen waarvan de producten zowel uit onze Hilversumse als Utrechtse winkel moeten komen, kan het een dag langer duren. We willen alles in 1 keer verzenden.

Een artikel is niet op voorraad, kan ik toch bestellen?

Sommige artikelen kun je bestellen, ook al zijn ze niet bij ons op voorraad; bij het aanklikken van de maat/kleur krijg je de maximale levertijd te zien. Je kunt deze maat dan dus gewoon kiezen, het duurt alleen even voor je ze geleverd krijgt.

Bestel je meerdere artikelen dan gaan we er van uit dat je wilt wachten met het ontvangen van de gehele bestelling tot alles bij ons binnen is zodat we alles tegelijk kunnen versturen. Wil je de artikelen die wel op voorraad zijn reeds ontvangen, geeft dit dan aan in het opmerkingenveld of stuur ons een mail.

Ik wil mijn bestelling naar een (PostNL) afhaallocatie laten sturen, kan dat?

Ja dat kan je bij de afrekenpagina aangeven in het opmerkingenveld. Je kunt je bestelling ook in de winkel ophalen, dat scheelt je verzendkosten.

Ik wil mijn bestelling naar een ander adres laten sturen, kan dat?

Ja dat kan als je niet als gast afrekent, maar een account aanmaakt. Dan kun je verschillende factuur- en leveradressen aanmaken.

Ga naar de bovenkant