Blog

  • Stilstaan bij je kleding
    Stilstaan bij je kleding

    In de Dutch Sustainable Fashion Week (5 tot 14 oktober 2018) staan wij in onze blog stil bij ‘waarom we het ook al...

  • Kijkje in de kast van....Els
    Kijkje in de kast van....Els

    Els komt regelmatig bij ons langs. Ze werkt als manager in financiële sector en zit vaak als enige vrouw bij...

  • De voetafdruk van kleding
    De voetafdruk van kleding

    Deze maand doe ik mee aan de Footprint Challenge die in Hilversum wordt georganiseerd. In veertig dagen probeer ik...

  • Moet je die prijs zien!
    Moet je die prijs zien!

    Twee vrouwen bekijken onze wintercollectie. Ik hoor ze zachtjes praten. Woorden als 'mooi' en 'zacht' komen...

Meer weten?

Ruilen en retourneren vanuit Nederland

Als (een deel van) de bestelling niet aan je verwachtingen voldoet, mag je het natuurlijk terugzenden, graag binnen 14 dagen. 

Hadden wij het verkeerde artikel verzonden, dan verzenden wij het juiste artikel en nemen de kosten die jij maakt voor het terugsturen natuurlijk voor onze rekening. (Dit tot een maximum van 4,95; zie hieronder!)

Wil je de artikelen ruilen voor een ander artikel, dan vergoeden wij ook de kosten voor het terugsturen.

Wil je de artikelen niet ruilen maar retourneren; dat kan natuurlijk ook. Je krijgt dan het aankoopbedrag terug en bij het geheel terugzenden van de order, ontvang je ook de eventueel betaalde €4,95 verzendkosten terug. 

Het terugzenden kost je €4,95 bij pakketpost of, bij een brievenbuszending, het bedrag dat je voor de frankering kwijt bent. Het terugzenden is voor eigen risico tot wij de te retourneren artikelen weer in ontvangst hebben genomen.

Terugbrengen in onze winkel in Hilversum kan ook. Dit is gratis. Bovendien kun je dan meteen iets anders van je gading uitzoeken onder het genot van een kop koffie of thee.

Retourneren via de link in de mail

Het retourneren van artikelen gaat als volgt. Als je bestelling met MyParcel is verzonden, heb je bij de verzending van de bestelling een mail met track and trace-code ontvangen.

Stappen:

1. Klik op de link in die mail om een retourbon aan te maken. Deze link is 21 dagen geldig nadat je de mail met de track and trace-code hebt ontvangen.

2. De gegevens van ons retouradres zijn automatisch ingevuld. 

3. Je rekent de bon (€4,95) af met iDeal. Koop geen pakketzegel bij het postkantoor of -agentschap, want dan betaal je dus meer!

4. Je print de bon uit.

5. Je plakt de bon op de doos.

6. Je levert de doos in bij het postkantoor of -agentschap.

Zodra wij jouw producten in goede orde en originele verpakking retour hebben ontvangen maken we het aankoopbedrag en, bij een gehele retournering van de bestelling, ook de eventuele betaalde €4,95 verzendkosten over.

Retourneren per envelop

Het kan zijn dat je je bestelling in een verstevigde envelop hebt ontvangen of je retourzending past door de brievenbus. De envelop graag hergebruiken en beplakken met het juiste aantal postzegels. Je krijgt het aankoopbedrag terug en bij het geheel terugzenden van de order, ontvang je ook de eventueel betaalde betaalde €4,95 verzendkosten terug.

Creditnota's

Als je iets terugstuurt maken we een creditnota aan en deze betalen we binnen 14 dagen.

Ruilen en retourneren vanuit het buitenland

Heb je vanuit het buitenland besteld? Dan zijn de terugzendkosten voor eigen rekening. Informeer ons altijd dat je (een deel van) de bestelling terug wilt sturen, dan zijn we daar op voorbereid.

Als het past, mag je het artikel per gewone brievenbuspost aan ons terugsturen. Op verzoek kunnen we je een retourbon mailen. Die kost voor België, Luxemburg en Duitsland €11 (dan nemen wij de rest van de kosten voor onze rekening). En voor het Verenigd Koninkrijk €14.

In geval van ruiling nemen wij de kosten voor het opnieuw opsturen van jouw nieuwe bestelling voor onze rekening.

Creditnota's

Als je iets terugstuurt maken we een creditnota aan en deze betalen we binnen 14 dagen.


Klik om te accepteren

Wij maken gebruik van cookies om het winkelen in onze webshop te vergemakkelijken.