Blog

Meer weten?

Welkom in de webshop van Sus & So

Je kunt natuurlijk gezellig naar onze winkel in Hilversum komen, maar we proberen het online winkelen net zo aangenaam te maken. Je vindt op onze webshop een assortiment van producten die zijn geproduceerd met oog voor mens en milieu.

  • Meer dan 30 duurzame merken online
  • Snel geleverd via PostNL
  • Zelf gratis ophalen bij onze winkel in Hilversum
  • Producten 30 dagen op zicht
  • Makkelijk retourneren met PostNL
  • Veilig betalen met ideal, credit card, overschrijving of paypal.
  • Laat je bestelling als cadeau verpakken en versturen voorzien van een persoonlijke boodschap

 

Hoe kan ik een artikel bestellen?

  • Je zoekt een artikel uit en kiest vervolgens de gewenste maat, kleur en het aantal
  • Vervolgens leg je het artikel met een muisklik in de winkelmand
  • Als je klaar bent met winkelen, klik je op de winkelmand rechts bovenin het scherm. Vervolgens krijg je een overzicht te zien van de bestelling, waarin je de artikelen desgewenst nog kunt wijzigen.
  • Bestellen uit België, Duitsland, Luxemburg of het Verenigd Koninkrijk kan, maar hiervoor gelden andere verzendkosten.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

De bestelling wordt door ons per e-mail bevestigd. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen, check dan de spambox.

 

Wanneer kan ik mijn artikel(en) verwachten?

  • Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden, daarin staat ook een trackingnummer waarmee je de status van de verzending kunt controleren.
  • Als je je als klant registreert, vind je in jouw account ook de orderstatus.

Een artikel is niet op voorraad, kan ik toch bestellen?

Sommige artikelen kun je bestellen, ook al zijn ze niet bij ons op voorraad; bij het aanklikken van de maat/kleur krijg je de maximale levertijd te zien. Je kunt deze maat dan dus gewoon kiezen, het duurt alleen even voor je ze geleverd krijgt.

Bestel je meerdere artikelen dan gaan we er van uit dat je wilt wachten met het ontvangen van de gehele bestelling tot alles bij ons binnen is zodat we alles tegelijk kunnen versturen. Wil je de artikelen die wel op voorraad zijn reeds ontvangen, geeft dit dan aan in het opmerkingenveld of stuur ons een mail.

Ik wil mijn bestelling naar een afhaallocatie laten versturen, kan dat?

Ja dat kan, alleen als je een account aanmaakt; daar kun je een ander afleveradres kiezen. Wil je als gast afrekenen en je pakket naar een afhaallocatie laten sturen, geef ons dan ook je eigen postcode en huisnummer door, want dit heb je nodig bij het afhalen van je pakket.


Klik om te accepteren

Wij maken gebruik van cookies om het winkelen in onze webshop te vergemakkelijken.