Hier vind je de meest gestelde vragen aan Het Groene Warenhuis.

FAQ


Stuur ons een mail dat u uw bestelling wel wilt ontvangen!

Vervolgens:

  • maak het bedrag over op NL62 RABO 01669 76 776 t.n.v susenso.nl o.v.v het bestelnummer.

Wij verzenden uw bestelling zodra de betaling binnen is.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Ja.

  1. Plaats de bestelling en kies bij betaalmethode voor Bankoverschrijving
  2. Maak het eventuele verschil tussen het bedrag van de bestelling en het bedrag van de VVV-bon(nen) over
  3. Print de factuur uit
  4. Stuur de VVV-bon(nen) samen met de factuur naar Bussumerstraat 69C, 1211 BJ Hilversum
  5. Wij verzenden je bestelling zodra de betaling en de VVV-bon(nen) binnen en gecontroleerd zijn.

Wij geven geen geld terug op VVV-bon(nen).

Is hiermee je vraag beantwoord?

Nee. Zodra de betaling is afgerond, bent u verzekerd van de artikelen.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Ja. In het afrekenproces kunt u ervoor kiezen om (een deel van) de bestelling te laten inpakken als cadeau, en deze naar keuze voorzien te van een persoonlijke boodschap. Het inpakken kost 1,- per artikel, het toevoegen van een persoonlijke boodschap kost 1,-. Wanneer u ervoor kiest om het cadeau bij de ontvanger te laten bezorgen, wordt de factuur niet meegezonden.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Uw bestelling wordt door ons per e-mail bevestigd.

Is hiermee je vraag beantwoord?

U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling is verzonden, daarin staat ook een trackingnummer waarmee u de status van de verzending kunt controleren.

Wanneer u een bestelling plaatst en bent ingelogd met uw online account, kunt u online de orderstatus bekijken.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Wanneer je voor 17:00 bestelt van maandag tot vrijdag dan leveren wij je bestelling nog dezelfde dag bij PostNL aan. Normaliter wordt je bestelling dan de volgende dag bij jou aangeboden.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Vooral mensen die gmail of hotmail hebben kunnen last hiervan hebben. Er zijn twee dingen te doen:

  1. Check of de mail in uw spambox of bij gmail in reclame tab terecht is gekomen.
  2. Zet ons e-mailadres, info@susenso.nl, in uw adresboek van gmail of hotmail om dit in de toekomst te voorkomen.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Ja.

  1. Plaats een nieuwe bestelling
  2. Kies bij Bezorging voor vervoerder Het Groene Warenhuis (dan betaalt u geen dubbele verzendkosten).
  3. Plaats bij de nieuwe bestelling de volgende opmerking: Graag verzenden samen met mijn eerder geplaatste bestelling.

Is hiermee je vraag beantwoord?

  • tot €75,- betaal je €3,95
  • vanaf €75,- versturen wij gratis!

Is hiermee je vraag beantwoord?

Wij versturen producten naar België & Duitsland €7,35 en bestelling boven 125,- is het gratis. Naar het Verenigd koninkrijk & Ierland zijn de kosten €11,65 en bestelling boven de €150,- gratis.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Ja.

  1. Stuur de te ruilen artikelen terug op de hierboven beschreven manier
  2. Geef op het retourformulier aan voor welke artikelen je de artikelen wilt ruilen
  3. Wij maken een nieuwe bestelling aan
  4. De door jouw gemaakte terugzendkosten worden verrekend met de nieuwe bestelling
  5. Indien van toepassing, maken wij het verschil terug over op jouw rekening
  6. Indien van toepassing, kun je het resterende bedrag overmaken op IBAN-rekening NL62 RABO 01669 76 776 tnv susenso.nl onder vermelding van het nieuwe bestelnummer.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Binnen 30 dagen na de ontvangst- of afhaaldatum van de bestelling.

Is hiermee je vraag beantwoord?

  1. Gebruik het meegestuurde retourformulier of download het hier
  2. Vul het retourformulier volledig in
  3. Stuur de artikelen met het formulier terug naar Bussumerstraat 69C, 1211 BJ Hilversum
  4. Wij crediteren het aankoopbedrag.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Blog

Meer weten?

Klik om te accepteren

Wij maken gebruik van cookies om het winkelen in onze webshop te vergemakkelijken.